Bu gün UTECA tələbələrinin bir qismi yataqxanaya yerləşdirilib. Rektor, professor Akif Süleymanov yataqxananın açılışında iştirak edib və otaqların açarlarını tələbələrə təqdim edib. Yeni yaradılan şəraitlə tanışlıq zamanı rektor tələbələrə yataqxana qaydalarına əməl etməyi, dərslərə daha ciddi hazırlaşmağı tövsiyə edib. Azərbaycan Texnologiya Universitetinin 1000 tələbəlik yataqxanası iki korpusdan ibarətdir. Onlardan biri 1981, digəri isə 1989-cu ildə inşa edilərək istifadəyə verilib. 1993-cü ildən hər iki binada məcburi köçkünlər məskunlaşıb. 2013-cü ildə məcburi köçkünlər onlar üçün salınan yeni yaşayış massivinə köçürülüb. Uzun zaman istifadəyə yararsız qalan yataqxananın bir hissəsi Texnologiya Universitetinin daxili imkanları hesabına bərpa edilib. Hər iki binanın dam örtüyü yenilənib, bir mərtəbədə əsaslı təmir və yenindənqurma işləri aparılıb. Burada tələbələrin rahatlığı üçün hər cür şərait yaradılıb. Otaqlar zəruri məişət avadanlıqları, istilik sistemi ilə təmin olunub. Yataqxananın həyətində yeni yaşıllıq zonası salınıb. Ərazidə futbol meydançasının qurulması da planlaşdırılır. Qeyd edək ki, Azərbaycan Texnologiya Universitetində təhsil alan tələbələrin 60%-i ayrı-ayrı bölgələrdəndir.
Azərbaycan Texnologiya Universitetinin nümayəndə heyəti növbəti dəfə Litvada təlimdə iştirak edirlər. Avropa Komissiyası tərəfindən maliyələşən Erasmus+EQAC layihəsi çərçivəsində Litvanın paytaxtı Vilnüs şəhərində təşkil edilən təlimlərdə UTECA-nı universitetin Keyfiyyətin təminatı şöbəsinin müdiri Asiman İlyasov, Elm və xarici əlaqələr mərkəzinin direktoru Orxan Vətənxah təmsil edirlər.Təlimlərdə Avropalı təhsil ekspertləri ilə birlikdə Keyfiyyətin təminatı üçün istifadə olunan QPR Graphics Design və QPR Metrics proqram təminatları barədə müzakirələr aparılır. Hər universitet nümayəndələri təmsil etdikləri ali təhsil müəssisəsinin timsalında sözügedən proqram təminatının köməyi ilə iyerarxik strukturunu quraraq vəzifə təlimatlarını daxil edirlər.
10 ƏSAS BACARIQ Gələcəkdə işsiz qalmamaq üçün hansı keyfiyyətləri inkişaf etdirmək lazımdır? Ümumdünya İqtisadi Forumunun “The Future of Jobs” hesabatına görə 2020-ci ildə işəgötürənlərin üstünlük verdiyi bacarıqların çoxu 2015-ci ildə elə də əhəmiyyətli hesab edilmirdi. Səbəb isə texnologiyanın surətli inkişafıdır. Lakin mütəxəssislər hesab edirlər ki, robotlar mövcud peşələri tamamilə əvəz etməyəcək, avtomatlaşdırılmış tapşırıqların yalnız bir hissəsini öz uzərinə götürə biləcəklər. İnsanlar isə, karyera pilləsində irəliləmək üçün, özlərində daha çox keyfiyyətləri inkişafetdirməli olacaqlar. Qurumun araşdırmasına görə 2020-ci ilin fərd bacarıqları əsasən aşağıdakıları özündə əks etdirməlidir. 1. Problemlərin kompleks həlli Bu bacarıq peşəkarın həmkarları ilə zəncvari əlaqə rolunu oynamasına, problemi aşkar etməklə yanaşı onun mənbəyini müəyyənləşdirməsinə kömək edir. Bu qabiliyyətin sahibi olan mütəxəssis layihədə qarşıya çıxan problemləri təxmin etməli və onun qarşısını almağı bacarmalıdır. Mütəxəssislərin fikrincə 2020-ci ildə iş yerlərinin 36%-ində məhz problemləri hərtərəfli həll etmək bacarığı tələb olunacaq. 2. Tənqidi düşüncə Texnologiyalar təkmilləşir -Alibaba və Microsoft şirkətləri 2018-ci ildə dünyada ilk dəfə mətnin oxunuşunun başa düşülməsinə görə insandan üstün süni intellekt (Aİ) sistemini təqdim etdilər. Lakin genişlənən robototexnika imkanları tənqidi düşüncəyə sahib insanlara ehtiyacı da artırır. Məsələn, insan istifadə olunan texnologiyanın nə qədər optimal və etik olduğunu və fayda verməsi üçün onu kalibrləmə üsulunu qiymətləndirməlidir. 3. Kreativlik Süni intellekt dünyasından daha bir xəbər - Microsoft texnki tapşırığı, daha dəqiq desək mətni təsvirə çevirməyi bacardı. Məlum məsələdir ki, hələ başlanğıc astanasında olan bu yenilik sadə tərtibatçılara tələbi azaldacaq. Ancaq maraqlı, yaradıcı fikirlərə ehtiyacı artıracaq. Odur ki, işəgötürənlər 2015-ci ildə sonuncu sırada yer alan kreativlik bacarığına 2020-ci ildə daha çox üstünlük verəcəklər. 4. İnsanları idarə etmək bacarığı Şirkət işçilərini koordinasiya etmək, tapşırıqlar vermək, nəzarətdə saxlamaq qədər, icra üsullarını müəyyənləşdirməkdə vacibdir. Xarizma, cazibədarlıq, empatiya keyfiyyətləri isə robotlar üçün səciyyəvi deyil. Nəticə etibarilə işəgötürənlər gələcəkdə liderlik qabiliyyəti olanlara - insanları motivasiya etməyi, istedadları təşviq və inkişaf etdirməyi, effektiv komanda qurmağı bacaran fərdlərə ehtiyac duyacaqlar. 5. İnsanlarla qarşılıqlı əlaqə Komandada işləmək bacarığını tamamilə əvəzləmək üzrə olan bu bənd həm də gələcək sosial bacarıqların ümumi tendensiyasını əhatə edir. Yeni tanışlıqlara uyğunlaşmaq, razılaşmaq, qayğı göstərmək, məsuliyyəti digərinə ötürməmək – hesabatı hazırlayan analitiklərinfikrincə bu keyfiyyətləri özündə birləşdirməkdə fayda var. 6. Emosional zəka (EQ) Emosional zəka özünün və digərlərinin emosiyalarını anlamaq, idarə etmək, yəni bu emosiyalardan situasiyaya görə istifadə etmək bacarığıdır. Alimlərin fikrincə bu xüsusiyyət qədim insanların da həyatda qalma səbəblərindən olub. İnsanlar mağaraları çoxdan tərk etdiblər, lakin, emosional zəka hələ də cəmiyyətdə uğurlu fəaliyyət göstərmək üçün əsas bacarıq hesab olunur. Unutmayın ki, hər reaksiya komanda daxilində münasibətləri tənzimləyəcək. 7. Təhlil etmək və qərar vermək bacarığı Hər hansı şirkət milyonlar gətirən qərardan əvvəl müəyyən analizlər həyata keçirir. Məlumat mənbə və vasitələri isə günbəgün artır, genişlənir. Bu tendensiya əldə olunan məlumatları təhlil etməyi və sistemləşdirməyi bacaran əməkdaşlara ehtiyac yaradır. Vacib meyara sahib olanlar çətin ki, işsiz qalsın. 8. Müştəriyə yönəlmə Məqsədli şəkildə başqasına kömək etmək yollarını, o başqasının kim ola biləcəyini fəal şəkildə axtarmaq bacarığı. Daha çox xidmət sektorunda üstünlük verilən və bütün komandaya uğur gətirə biləcək bu keyfiyyət kollektiv daxilində də işə yarayır. 9. Danışıq aparma qabiliyyəti Fikir müxtəlifliyini aradan qaldırmaq, güzəştlər təklif etmək, tərəfləri ortaq nöqtəyə gətirmək bacarığı. Bu xüsusiyyətlər əsasən kompyuter, riyaziyyat, dizayn və bəzi sənət sahələrində tələb olunacaq. 10. Düşüncə çevikliyi Mütəxəssis eyni anda bir neçə fikir yürütməyi, naməlum yolları sınayıb daha optimalını seçməyi, iş prosesinə yeni məlumat və son texnologiyaları daxil etməyi bacarmalıdır. Ünsiyyət zamanı deyilənləri hərtərəfli anlamaq, həmsöhbətin şəxsiyyətindən asılı olaraq davranışı nizamlamaq bacarığı işəgötürənlər üçün vacib faktor olacaq. 2015-ci ildə şirkət rəhbərləri də ilk növbədə problemlərin hərtərəfli həllini vacib hesab edirdilər. İnsanlarla ünsiyyət bacarığı ikinci, insanları idarə etmək bacarığı – üçüncüsü yerdə idi. Sonrakı ardıcıllıqda isə tənqidi düşüncə, danışıq bacarığı, müştəriyə yönəlmə, təhlil və qərar qəbul etmək, yaradıcılıq gəlirdi. İndi üstünlük verilən emosional zəka və düşüncə çevikliyi bəndlərinin yerində isə 5- il əvvəl keyfiyyətə nəzarət və dinləmə qabiliyyəti dayanırdı.
Gənc Avropa səfiri (Young European Ambassador) Nərgiz Hacıyeva Azərbaycan Texnologiya Universitetində (UTECA) 21-22 noyabr 2019-cu il tarixində həmmüəllif olduğu “Doktoral Dissertasiyasını yazmaq haqqında metodik göstərişlər” (“Didactical Guidelines Handbook on Writing a Doctoral Dissertation”) adlı kitabın təqdimatını keçirəcək. Müəllif doktorluq işinin necə yazılması və başa çatdırılmasının spesifik xüsusiyyətləri haqqında mühüm göstəriş və məsləhətlər verəcək. Sözügedən metodik vəsait doktorant, dissertant, gənc müəllim və tədqiqatçılara fəlsəfə və elmlər doktoru proqramları üzrə dissertasiya işinə metodik dəstək verməklə yanaşı, metodoloji axtarış problemini asanlaşdırmaqda kömək edəcək.Nərgiz Hacıyeva 2014-cu ildə Bakı Dövlət Universitetinin Beynəlxalq Münasibətlər ixtisasını bakalavr dərəcəsi üzrə fərqlənmə diplomu ilə bitirib. O, 2017 Litva və Fransa Dövlət təqaüdü vasitəsi ilə Vitautas Magnus Universiteti və Fransanın Sciences PO Diplomatiya Məktəbi Beynəlxalq Münasibətlər və Diplomatiya İxtisasının magistr dərəcəsini də fərqlənmə diplomu ilə bitirib. Nərgiz Hacıyeva müxtəlif vaxtlarda Korvinus Universiteti Budapeştin nəzdində fəaliyyət göstərən, Şərqi Avropanın ilk siyasi-tarixi beyin mərkəzi olan Soyuq Müharibə Siyasi Tədqiqatlar İnstitutunda müstəqil tədqiqatçı və siyasi analizçi, Çexiya Xarici İşlər Nazirliyi nəzdində fəaliyyət göstərən Beynəlxalq Münasibətlər İnstitutunda Şərqi və Mərkəzi Avropa Ölkələri Departamentində işləyib. Eyni zamanda, Mərkəzi Avropada ilk diplomatik akademiya olan Avropa Diplomatik Akademiyasının (European Academy of Diplomacy) “Avropa İttifaqının Xarici Siyasəti” adlı proqramının fəxri məzunudur. Bir çox xarici və yerli siyasi platformalarda 50-dən çox məqalə, 6 tədqiqat işi, Almaniyanın Düsseldorf şəhərində çap olunub, “İran və Türkiyənin Cənubi Qafqazda Enerji münasibətlərindən” bəhs edən kitabın müəllifidir. Akademik fəaliyyəti dövründə müxtəlif Avropa universitetlərində - Varşava universiteti, Avropa Humanitar Elmlər Universiteti, Vilnus Universiteti, Vitautas Magnus Universiteti, Varşava İqtisadiyyat Məktəbi, Korvinus Universiteti Budapest, Sciences PO, Azərbaycan Texnologiya Universiteti və digər universitetlərdə seminarlar həyata keçirib. 2019-cu ildə Avropa İttifaqı, Litva və Polşa Xarici İşlər Nazirlikləri tərəfindən təşkil edilən “Avropa Şərq Tərəfdaşlıq Proqramının gələcəyi” (The future of Eastern Partnership Programme) üzrə beynəlxalq məqalə müsabiqəsinin qalibidir. 2018-ci il “Beynəlxalq Münasibətlər və Asia üçün Harvard Layihəsinin Dövlət və Geosiyasət Panelinə” (HPAİR- Harvard Project for Asian and İnternational Relations) fəxri nümayəndə heyəti seçilib. İsveçrənin Cenevrə Universiteti Siyasi Elmlər Departamentinin “Democracy Net” gənc alimlər şəbəkəsinin və “Avstriyada yerləşən Innovation in Politics” Beyin Mərkəzinin üzvüdür. Avropa İttifaqı tərəfindən 2018-ci ildə Gənc Avropa Səfiri (Young European Ambassador) seçilib.Hazırda Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin (UNEC) Beynəlxalq Əməkdaşlıq departamentinin Xarici Əlaqələr şöbəsinin əməkdaşı, UNEC Beynəlxalq İqtisadiyyat məktəbinin müəllimi (ingilis dilli), gənc doktorantıdır.
Azərbaycan Texnologiya Universitetində Avtomatika Telekommunikasiya və İnformatika fakültəsinin təşkilatçılığı ilə müxtəlif fənlər üzrə olimpiada təşkil edilib. IV-XI sinif şagirdləri öz biliklərini informatika, riyaziyyat və fizika fənləri üzrə sınayıblar. İştirakçılara 30 sualın cavablandırılması üçün iki saat vaxt verilib. Olimpiadanın keçirilməsində məqsəd məktəblilərin abituriyent imtahanlarına hazırlığı ilə yanaşı sözügedən fənlər sahəsində xüsusi qabiliyyətə malik şagidrlərin seçilməsi və onlara biliklərinin daha da genişləndirilməsi üçün gələcəkdə dəstək göstərilməsidir.
Azərbaycan Texnologiya Universitetində (UTECA) təbliğat-təşviqat kampaniyası davam edir. Bu çərçivədə bir qrup Qax abituriyentlərinin UTECA-ya səfəri olub. Universitetin müasir Logistika Mərkəzi ilə yaxından tanış olan abituriyentlər logistika ixtisası barədə ətraflı məlumatlar əldə ediblər. Qida mühəndisliyi fakültəsinin Dequstasiya zalında isə şərabçılıq ixtisasının tələbələri üçün yaradılan şəraiti izləyiblər. Zavodlardan birində UTECA kafedrasının fəaliyyətə başlaması, tələbələrin dərsi həmin müəssisədə keçməsinə dair məlumatlar, universitetin fəaliyyətini əksetdirən videomateriallar abituriyentlərin marağına səbəb olub.Fakültələrlə, tədris şəraiti, unuversitet-sənaye əlaqələrilə ilə yaxından tanış olan Qax abituriyentləri buradakı - zamanın tələbi olan ixtisaslarla bağlı ətraflı məlumatlar toplayıb, son illər üzrə müsabiqə və keçid balları ilə maraqlanıblar. Sonda qonaqlara hədiyyələr verilib.