İqtisadiyyat kafedrası
Kafedranın yaranma tarixi:
Kafedra 1996-cı ildə “İstehsalın təşkili və marketinq” kafedrası kimi yaradılıb (04.12.1996, əmr 49Ш(Д)). 2009-cu ildə “İstehsalın təşkili və marketinq” kafedrasının adı dəyişdirilərək “Marketinq” kafedrası adlandırılıb (09.12.2009, əmr №224). 2023-2024-cü tədris ilindən isə “İqtisadiyyat” kafedrası adlanır.
İxtisaslar:
Ali təhsilin bakalavriat səviyyəsi üzrə (əyani, qiyabi, Azərbaycan, rus):
Ali təhsilin magistratura səviyyəsi üzrə (əyani, Azərbaycan):
3. 060409 – Biznesin təşkili və idarə olunması (Marketinq və mühasibat üzrə – MBA proqramı)
Kafedrada tədris olunan fənlər:
Ali təhsilin bakalavriat səviyyəsi üzrə:
1. Audit
2. Bank marketinqi
3. Beynəlxalq marketinq
4. İdarəetmə uçotu
5. İstehlakçı davranışları
6. Marketinq logistikası
7. Beynəlxalq audit
8. İxtisasa giriş
9. Qiymətin yaranması və konyunktura
10. Turizm marketinq
11. Xidmət marketinqi
12. Strateji marketinq
13. Maliyyə təhlili
14. Marketinq
15. Marketinqin əsasları
16. Marketinq tədqiqatları
17. Marketinq kompleksi
18. Marketinqdə məhsul siyasəti
19. Marketinqin idarə edilməsi
20. Marketinq kommunikasiya sistemi
21. Maliyyə uçotu
22. Maliyyə hesabatlılığı
23. Mühasibat uçotu
24. Mühasibat işinin təşkili
25. Pərakəndə ticarət marketinqi
26. Mühasibatda proqram təminatı
27. Kommersiya fəaliyyətində mühasibat uçotu
28. Karyera planlaması – 1
29. Karyera planlaması – 2
30. Karyera planlaması – 3
31. Rəqəmsal marketinq
32. Reklam işi
33. Mikroiqtisadiyyat-1
34. Mikroiqtisadiyyat-2
35. Makroiqtisadiyyat-1
36. Makroiqtisadiyyat-2
37. Sənaye marketinqi
38. İdarəetmə uçotu və korporativ qərarların verilməsi
39. Sosial sahələrin iqtisadiyyatı
40. İqtisadi fikir tarixi
41. Azərbaycan iqtisadiyyatı
42. Rəqəmsal iqtisadiyyat
43. Əməyin iqtisadiyyatı
44. İnkişaf iqtisadiyyatı
45. Satışın idarə edilməsi
46. Maliyyənin əsasları
47. İqtisadiyyata giriş
48. Regional iqtisadiyyat
49. Beynəlxalq iqtisadiyyat
50. Vergitutma
51. Ətraf mühitin iqtisadiyyatı
52. İqtisadiyyatın tənzimlənməsi
53. Qeyri-neft sənayesinin iqtisadiyyatı
54. Mühəndis iqtisadiyyatı
55. İqtisadiyyat
56. Logistikanın əsasları
57. Beynəlxalq ticarət
Ali təhsilin magistratura səviyyəsi üzrə:
1. Auditdə iqtisadi təhlil
2. Audit və nəzarət
3. Beynəlxalq biznesdə marketinq
4. Birja işi
5. Fəaliyyət sahələri və sferalarında marketinq
6. İqtisadi proqnozlaşdırma
7. İnformasiya iqtisadiyyatı
8. İstehlakçı davranışı
9. İstehsal sferalarında keyfiyyətə nəzarət
10. Kiçik biznesdə marketinq
11. Maliyyə və vergi uçotu
12. Marketinqin müasir problemləri
13. Marketinq strategiyaları və rəqabətli mövqeləşdirmə
14. Marketinq-menecment
15. Mühasibat uçotunun informasiya texnologiyaları
16. Mühasibat uçotu və auditin müasir problemləri
17. Tədqiqat metodları
18. Xarici ölkələrdə mühasibat uçotu
19. Xidmət müəssisələrində mühasibat uçotu
Ali təhsilin magistratura (MBA) səviyyəsi üzrə:
1. Xarici ölkələrdə mühasibat uçotu
2. İdarəetmə uçotu
3. Ticarətdə mühasibat uçotu
4. Beynəlxalq marketinq strategiyası
5. Marketinq strategiyası
6. Maliyyə uçotu
7. Sosial media marketinqi
8. Satışın idarə edilməsi
9. Beynəlxalq marketinq
10. Müəssisələrdə büdcələrin hazırlanması
11. Bazar iqtisadiyyatında mühasibat uçotu
12. Mühasibat uçotunun nəzəriyyəsi
13. Uzunmüddətli investisiyaların uçotu və onların maliyyələşdirmə mənbələri
14. Xidmət sahələrinin marketinqi
15. Turizm və otelçilik sahəsində marketinq
Tədris-metodiki təminat
Kafedrada tədris olunan bütün fənlərin tədris proqramları yenilənib. Son 5 ildə kafedranın əməkdaşları tərəfindən 1 dərslik, 1 monoqrafiya, 16 dərs vəsaiti, 6 metodik göstəriş hazırlanmışdır.
Elmi tədqiqat işləri
Kafedrada yerinə yetirilən dövlət büdcəli elmi tədqiqat işləri bir qayda olaraq 3 il müddətinə müəyyən edilir.
2021-2023-cü illərdə kafedrada “Azərbaycanda turizm sənayesinin iqtisadiyyatı, marketinqi və menecmenti problemləri” mövzusunda elmi tədqiqat işi aparılmış və yekunlaşdırılmışdır.
2024-2026-cı illər üçün kafedranın dövlət büdcəli elmi-tədqiqat işinin mövzusu“Dövlət və özəl müəssisələrin rəqabət qabiliyyətli məhsul və xidmətlərin istehsalında mövcud olan əsas problemlər” adlanır.
Problem mövzusunun illər üzrə bölgüsü aşağıdakı qaydada müəyyən edilmişdir:
2024-cü il ərzində kafedranın əməkdaşları tərəfindən aparılan tədqiqatların nəticələrini əks etdirən 29 məqalə (o cümlədən, 8 məqalə xarici jurnallarda), 47 tezis dərc olunmuşdur.
Təcrübə obyektləri
Atəşgah Sığorta Şirkəti ASC , Lombardcini MMC, Finex Kredit ASC, Nas Project ASC, Expressbank ASC, 2 saylı Gəncə ASAN Xidmət Mərkəzi, Kapitalbank ASC, Güvənli MMC, Qala Sığorta ASC, Master Lizinq QSC, Viator Mikrokredit, Azərbaycan MMC, Atəşgah Sığorta Şirkəti AS, Rabitəbank ASC, Gəncə Dəyirman MMC.
Beynəlxalq əlaqə
RF-nin Omsk Regional İnstitutu, Vitebsk Dövlət Texnologiya Universiteti, Gəncə Dövlət Universiteti, Mingəçevir Dövlət Universiteti. Moskvanın “İnternauka”, “Инновации в науке”, “Экономика и предпринимательство”, Avstriyanın Vienna şəhəri «Economics and Management Sciences» Avropa, BB-nın Oksford Universitetinin elmi jurnallarında əməkdaşların məqalələri dərc olunmuşdur.
Həmçinin, kafedranın əməkdaşlarının “Law and Sustainable Development”, “Seybolt Report”, “Tec Empresarial”, “Texstile İndustry Texnology”, “Sustainable development and planing”, “Tuijin Jishu/Jurnal of Propulsion Texnology” jurnallarında (SCOPUS) məqalələri dərc edilmişdir.
Professor-müəllim heyəti
Urkayev Məmməd Hacıyov oğlu
Kafedra müdiri, dosent
Nushaba Aslan qızı Haclyeva
Dosent
Şükürov Rafayıl Şükür oğlu
Dosent
Mehdiyev Xasay Musa oğlu
Dosent
Qurbanova Xatirə Vəli qızı
Dosent əvəzi
Kərimova Minurə Hacı qızı
Baş müəllim
Yusubova Şəlalə Əli qızı
Baş müəllim
Kərimova İradə Cəmil qızı
Baş müəllim
Qarayeva Şəhla Nadir qızı
Baş müəllim
Babakişiyeva Sevinc Firuddin qızı
Baş müəllim
Bayramov Vüsal Eldəniz oğlu
Baş müəllim
Ayşən Viladdin qızı Məmmədova
Assistent
Seymur Ceyhun oğlu Məmmədov
Assistent
Abbasova Günel Əhməd qızı
Assistent