İnsanın psixo-fizioloji tələblərini nəzərə almadan qurulan təlim prosesləri və iş şəraiti sağlamlığı zədələyir! Elmi araşdırmalar göstərir ki, məktəbi bitirənlərin yalnız 2-15%-i tam sağlam olur. Oturaq təhsil və ofis işi müddətində yaranan ilkin sağlamlıq problemləri: Görmə qabiliyyətinin pozulması Qamət problemlərin yaranması Normal fiziki inkişafın pozulması (cılızlaşma/piylənmə/alçaqboyluluq) Həll yolu:Gigiyenik normalar gözlənilməklə təhsil texnologiyalarının, dərs və iş şəraitinin insanın psixo-fizioloji tələblərinə uyğunlaşdırılması. Göz və qamət: Düz səthli masa görmə qabiliyyətini pozur və beli əyir! Masaların səthi insanın günəş kələfi səviyyəsində boya uyğunlaşan olmalıdır. Oxu və yazı zamanı səth ilə göz arasında məsafə 30-35 sm olmalıdır. Buna görə oxu və yazı zamanı səth günəş kələfinə uyğun 16 dərəcə maillikdə olmalıdır. İş səthinin işıqlanma səviyyəsi 500 luks, otaqda işıqlanma rəngi 3000K (günəş rəngi) olmalıdlr. Fiziki inkişaf, ürək-damar, sinir sistemləri: Dərs və iş prosesi statik yox, dinamik şəraitdə, ayaq üstə təşkil olunmalıdır. Əks təqdirdə qan dövranı və bədən metabolizmi ciddi zəifləyir! Oturaq vəziyyətdə sinir və qan damarları sıxılır, insanın skelet əzələlərinin 1/3 praktiki olaraq işləmir, orqanizmin qan təchizatı zəifləyir. Nəticədə, illər ərzində orqanizmin fizioloji inkişafı normal getmir və sağlamlığı pozulur! Oturacaq daim oturmaq üçün yox, fasilələrlə dincəlmək üçün istifadə edilməlidir Təhsilalanların və ofis işçilərinin sağlamlığının qorunması üçün mübarizəyə qoşul!